See4me to projekt powstały w 24h podczas wydarzenia Hackathon+ organizowanego przez Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju. Projekt został nagrodzony przez jury konkursu 3 miejscem. Celem aplikacji jest pomoc w poruszaniu się i planowaniu podróży dla osób niewidomych i niedowidzących. See4me to rozwiązanie które ma na celu poprawienie komfortu życia osobom niewidomym i niedowidzącym. Pozwala m.in. znaleźć ławkę w parku na długim spacerze, informuje o mijanych pasach dla pieszych i ostrzega przed przeszkodami. Aplikacja ułatwia przygotowania do podróży - zamiast spędzać żmudne godziny na przygotowaniach, osoba niewidoma będzie mogła włączyć See4Me i spokojnie wyjść z domu.
Celem Hackathon+ było opracowanie w 24h rozwiązania, które przyczyni się do podniesienia jakości i niezależności życia osób o szczególnych potrzebach, w tym osób starszych i osób z trwałymi lub czasowymi trudnościami w zakresie mobilności lub percepcji.
UX Design: Jakub Nowak
Visual Design: Klaudiusz Kędziora
Data Science: Aleksander Kuśmierczyk, Elton Arreza
Front-end: Kamil Pilawka
Back-end: Aleksander Kubych